تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Any.do To-do List & Task List Premium 4.8.0.16 ؛ برنامه لیست ا&a

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان های موفق است، اگر میخواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید.

دانلود Any.do To-do List برای اندروید و ios ؛ بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارها
برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Any.DO To-do & Task List premium را پیشنهاد میکنیم.
دیگر قابلیت های این نرم افزار Any.do To-do List :
طراحی به صورت کاملا حرفه ای با اینترفیسی واقعا خارق العاده دارا بودن قابلیت بکپان برای پشتیبان گیری از کارها و قرارهای کاربران دارا بودن 2 تم با رنگ های تیره و روشن با امکان انتخاب توسط کاربران دارا بودن ویجت اختصاصی برای چک کردن کارها از طریق صفحه اصلی امکان اولویت بندی کارها و قرارهای شما بر اساس تاریخ ثبت و دیگر پارامترها دارا بودن توابعی برای حذف همه ی یادداشت ها و قرارها با لرزش گوشی شما دارا بودن توابعی برای ثبت قرارها از طریق صوت و بدون تایپ کردن! امکان اشتراک گذاری لیست کارها و قرارها با دوستان به روش های متعدد پیش فرض پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، هلندی، سوئدی، اسپانیایی، آلمانی ، پرتغالی، چینی، روسی و عربی تغییرات نسخه جدید Any.do To-do List: بسیاری از مشکلات پایایی نرم افزار حل شده است بهوبد گرافیکی برخی از قسمت های نرم افزار  حل مشکل محلی سازی نرم افزار  براساس موقعیت مکانی و زبان دستگاه تقویم ترکیبی جدید بهبود همگام شدن با ایمیل ها و ...
 نرم افزار Any.do To-do List در گوگل پلی امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را دریافت کرده است و تاکنون حدود 50 میلیون بار دانلود شده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود Any.do برای اندروید و Ios / بهترین نرم افزار برنامه ریزی روزانهدانلود Any.do برای اندروید و Ios / بهترین نرم افزار برنامه ریزی روزانهدانلود Any.do برای اندروید و Ios / بهترین نرم افزار برنامه ریزی روزانه

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Any.do To-do List 4.5.1.1 برای اندروید و ios ؛ بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارها
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 28 مگابايت

نسخه: 4.8.0.10

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/ دانلود نرم افزار برنامه ریزی کارهای روزانه برای اندروید و Ios



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Any.do To-do List & Task List Premium 4.8.0.16 ؛ برنامه لیست ا&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..