تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع داغ زمستان برای طلا 18 عیار

بررسی ماهانه قیمت هر گرم طلا 18 عیار نشان از افزایش 7 هزار و 850 تومانی طی مدت دی ماه بوده است.

به گزارش شمانیوز: هر گرم طلا 18 عیار در دی ماه روند صعودی به خود گرفت و یکه تازانه در بازار تاخت.

هر گرم طلا 18 عیار دی را با قیمت 129 هزار و 538 تومان آغاز کرد، در پنجمین روز از ماه در مبلغ 130 هزار و 277 تومان فروخته شد، دو روز پس از آن با افزایش قیمت در محدوده 131 هزار تومان معامله شد، سپس در نهمین روز از ماه با افزایش یک باره حدود 3 هزار تومانی به رقم 134 هزار و 363 تومان قیمت گذاری شد.

این فلز زرد رنگ یازدهم تا سیزدهم ماه افزایش روزانه حدود 2 هزار تومانی داشت تا جایی که در تاریخ سیزدهم ماه به ارزش 140 هزار و 43 تومان به فروش رسید.

پس از آن تا بیست و یکمین روز از دی ماه طلا نوسان قیمت داشت ولی مجددا در تاریخ بیست و دوم دی در رقم 141 هزار و 105 تومان فروخته شد.

پس از ان نیز طلا نوسان قیمت متعددی را تا آخرین روز ماه گذشته دید ولی با این شرایط دی ماه را با رقم 142 هزار و 213 تومان به پایان رساند. 

اختلاف قیمت ها حاکی از افزایش 7 هزار و 850 تومانی هر گرم طلا 18 عیار طی ماه گذشته در بازار بوده است.

 بررسی ماهانه قیمت طلا

 منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع داغ زمستان برای طلا 18 عیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..