تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بشار اسد به تجاوز ترکیه به عفرین سوریه

به گزارش شمانیوز: رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران و هیئت همراه وی، تجاوز ترکیه به عفرین را در راستای ادامه حمایت این کشور از تروریسم دانست.

به گزارش سانا، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه امروز یکشنبه با کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران و هیئت همراه وی در دمشق دیدار کرد.

اسد در این دیدار تاکید کرد که پیروزی علیه تروریسم در سوریه و عراق و مقاومت ایران در موضوع هسته‌ای، نقشه‌ای را که برای تجزیه کشورهای منطقه طراحی شده بود، نقش بر آب کرد.

رئیس‌جمهور سوریه افزود: حمایت ایران از سوریه در همه زمینه‌ها به‌ویژه در مبارزه با تروریسم به موفقیت‌هایی که ارتش عربی سوریه علیه تروریست‌ها محقق کرده، کمک کرده است.

وی تاکید کرد که تجاوز ظالمانه ترکیه به شهر عفرین سوریه در راستای ادامه سیاست‌هایی است که نظام ترکیه از روز اول بحران در سوریه بر اساس حمایت از  تروریسم و گروه‌های تروریستی، در پیش گرفته است.

خرازی نیز در این دیدار پیروزی‌های پی درپی علیه تروریست‌ها و آزادسازی فرودگاه ابوالضهور را به اسد و ملت سوریه تبریک گفت.

وی ابراز اطمینان کرد که این پیروزی‌ها با دستاوردهای دیگری در زمینه‌های نظامی و سیاسی همراه خواهد شد.

خرازی همچنین بر اهمیت ادامه تبادل دیدگاه‌ها و همکاری مستحکم بین سوریه و ایران برای مقابله با توطئه‌های خارجی تاکید کرد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران و هیئت همراه وی همچنین با ولید المعلم وزیر خارجه سوریه دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار ضمن گفت‌وگو درباره راه‌های تقویت روابط دوجانبه، بر ضرورت تعمیق هماهنگی‌ و مشورت در تمام عرصه‌ها تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بشار اسد به تجاوز ترکیه به عفرین سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..