تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه تماشایی بی ام و M4 CS با پورشه 911GTS

بی‌ام‌و M4 CS و پورشه 911GTS کاررا G8 مدل ۲۰۱۸ میهمان برنامه هدتوهد بودند تا با اجرای لیبرمن و بوینگدون، مقایسه جذابی از این دو محصول اسپرت آلمانی انجام شود.

بی‌ام‌و M4 (یا همان نسخه M3 چهاردر) با استقبال خوب علاقه‌مندان در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. بی‌ام‌و بعدا یک پکیج مسابقه‌ای از این خودرو ارائه داد که برخی از انتقادهای وارده به مدل M4 را کاهش داد و پس از آن نسخه CS وارد بازار شد که عملکرد خودرو را حتی بیش‌تر از مدل‌های قبلی افزایش می‌داد. اما بی‌ام‌و M4 CS مدل ۲۰۱۸ در حال حاضر تجربه رانندگی ارزشمندی از سری M به نمایش می‌گذارد. سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا می‌توان آن را با گل سرسبد خودروهای اسپرت یعنی پورشه 911 مقایسه کرد؟ در یکی از قسمت‌های برنامه هد2هد، جانی لیبرمن و جترو بوینگدون میزبان این دو خودروی آلمانی بودند تا این دو را با هم مقایسه کنند.

مدل 911 خاصی که آن‌ها برای رقابت با بی‌ام‌و M4 CS انتخاب می‌کنند، پورشه GTS کاررا G8 مدل ۲۰۱۸ است که ابا وجود قیمت‌ بیشتر نسبت به بی‌ام‌و M4، در وسط محدوده 911 قرار دارد. بی‌ام‌و M4 قادر است ۴۵۴ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه ۳ لیتری بی‌توربو ردیفی ۶ سیلندر تولید کند که فقط ۱۰ اسب بخار بیشتر از پکیج مسابقه‌ای M۴ است؛ با این تفاوت که ۴۸ نیوتن‌متر اختلاف گشتاور وجود دارد.

مقاله‌های مرتبط:

در همین حال، پورشه GTS 911 با ۴۵۰ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتن‌متر از پیشرانه تخت ۳ لیتری توین‌توربو ۶ سیلندر تولید می‌کند. هر دو خودرو دارای جعبه‌دنده هفت سرعته دو کلاچه و مجهز به سیستم محرک عقب هستند. با وجود این‌که یکی از دو خودرو از پیشرانه جلو و دیگری از پیشرانه عقب بهره می‌برد، به نظر می‌رسد هر دو خودرو روی کاغذ به‌خوبی با همدیگر همسان باشند. جانی و جترو برای اثبات این‌که سخت‌ترین کارها در جهان را انجام می‌دهند، باید تمام راه را تا نوربرگ‌رینگ آلمان طی کنند تا بتوانند این دو خودرو را به بهترین شکل ممکن مقایسه کنند.

بی‌ام‌و M4 CS در پیست به لطف بهره‌گیری از تایر استاندارد میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ و شاسی بهبودیافته، چسبندگی خوبی با سطح جاده دارد و قادر است سواری خوبی همراه با سرعت از خود به نمایش بگذارد. اما به همان اندازه که بی‌ام‌و خوب است، پورشه 911 نیز سریع و نرم پیست را می‌پیماید و عملکرد قابل قبولی دارد. به نظر نمی‌رسد معروف‌ترین مسیر مسابقه آلمان بتواند برنده این رقابت را مشخص کند و به همین دلیل جانی و جترو این دو را به کوهستان‌های مارپیچی آلپ در اتریش می‌برند تا برنده نهایی مشخص شود. به نظر شما کدام خودرو برنده این برنامه هد2هد می‌شود؟ در ویدئوی زیر این رقابت جذاب و دیدنی را تماشا کنید.

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه تماشایی بی ام و M4 CS با پورشه 911GTS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..