تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر گوگل: از اخراج جیمز دمور پشیمان نیستم

فناوری اطلاعات > اینترنت - «ساندرپیچای» مدیر اجرایی گوگل گفت: "از اخراج مهندس جیمز دمور پشیمان نیستم."

 

به گزارش خبرآنلاین، وی همراه با مدیر اجرایی یوتیوب، خانم سوزان وویچیتسکی در برنامه‌ تلویزیونی موسوم به «انقلاب» به میزبانی MSNBC و Recode تاکید کرد که مهندس گوگل کدهای رفتاری کمپانی را نقض کرد و اخراج شد.{لینک}

وویچیتسکی نیز اخراج جیمز دمور را درست دانست و تاکید کرد که:" سال‌های زیادی است که در بخش آی تی مشغول به کار بوده و شنیدن چنین جملات بنیادگرایانه‌ای آنهم بر اساس زیست شناسی جنسیتی، قابل پذیرش نیست. تلاش زیادی کرده‌ام تا زنان را وارد عرصه فناوری کنم و حالا آنچه اتفاق افتاد یک گام به عقب بود."

جیمز دمور اوت سال گذشته اخراج شد و این ماه ضمن شکایت رسمی از گوگل، اقدام صورت گرفته توسط مدیریت را سیاسی دانست. عنوان شکایت او «تبعیض علیه مردان سفید‌پوست» است و گوگل اعلام کرده است به شدت از منافع خود در دادگاه حمایت خواهد کرد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر گوگل: از اخراج جیمز دمور پشیمان نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..