تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری جدید فعال توئیتری سعودی درباره بن سلمان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مجتهد فعال توئیتری سعودی افشاگر اخبار خاندان آل سعود در جدیدترین پست توئیتری اش نوشت: محمد بن سلمان ولی عهد عربستان اخیر مالکیت مجموعه شبکه های ام بی سی را که به ولید الابراهیم تعلق داشت از آنِ خود کرد. الابراهیم یکی از تاجران سعودی است که در حال حاضر به دنبال اقدامات اخیر بن سلمان تحت عنوان مبارزه با فساد در بازداشت به سر می برد.

وی در ادامه افزود: یکی از شاهزادگانی که دلایل بازداشت ۱۱ شاهزاده سعودی را در جریان اعتراضاتشان در کاخ حکومتی افشا کرده بود نیز بازداشت شد.

پیشتر شاهزاده عبدالله بن سعود بن محمد آل سعود به دنبال انتشار فایل صوتی در خصوص دروغ بودن اتهامات وارده به شاهزادگان بازداشت شده در این کشور از سمت خود برکنار شده بود.

مجتهد هم چنین تاکید کرد: بن سلمان کاخ بکر بن لادن که در نزدیکی کاخ عبدالله بن عبدالعزیز در جده قرار دارد را نیز تصاحب کرده است.

این کاخ متعلق به رئیس شورای مدیریتی شرکت بن لادن بوده و اخیرا بن سلمان دستور داده تا این شرکت توسط نهاد های دولتی اداره شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

دست اندازی بن سلمان بر اموال شاهزادگان سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری جدید فعال توئیتری سعودی درباره بن سلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..