تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدردی واعظی با خانواده دریانوردان نفتکش سانچی+عکس

همدردی واعظی با خانواده دریانوردان نفتکش سانچی+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت جانباختگان نفتکش سانچی با حضور رییس‌جمهور، جمعی از نمایندگان، وزرا، فرماندهان نظامی و مسئولان کشوری و لشگری به همراه خانواده جانباختگان نفت‌کش در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

در همین رابطه محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پس از حضور در این مراسم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، ابراز امیدواری کرد که همدردی مردم و دولت با خانواده های داغدار جانباختگان موجب کاهش آلام آنها شود.

گفتنی است؛ نفتکش سانچی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران روز شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ با کشتی چینی برخورد کرد و در اثر انفجار ناشی از این برخورد ۳۲ سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز در مراسم شهدای کشتی نفتکش سانچی در مدرسه عالی شهید مطهری به همراه رئیس‌جمهور محترم و سایر اعضای کابینه حضور داشتم، این ضایعه دردناک، غم بزرگی در جامعه ایران ایجاد کرد، امیدوارم همدردی مردم و دولت با خانواده های عزادار، موجب کاهش آلام ایشان شود، از خداوند برای خانواده‌های ایشان صبر و شکیبایی و برای شهدای این حادثه غفران الهی مسئلت می‌نمایم."

 همدردی واعظی با خانواده دریانوردان نفتکش سانچی+عکس

انتهای پیام/

همدردی رئیس دفتر رئیس‌جمهور  با خانواده‌ جانباختگان نفتکش سانچی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدردی واعظی با خانواده دریانوردان نفتکش سانچی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..