تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین توئیت شهردار تهران درباره ویژگی‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری

توئیت نجفی درباره ویژگی‌های بودجه سال ۹۷ شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران که در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در جریان تقدیم بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران به شورا حضور داشت، اولین پست خود در توییتر را منتشر کرد و از ویژگی های این بودجه گفت.

محمدعلی نجفی در صفحه توییتر خود نوشت:

"امروز اولین بودجه شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری را تقدیم شورای شهر کردم، توجه ویژه به بافت فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی، کاهش و حذف تبصره های غیر ضروری و حذف کمک‌های غیر مرتبط با شهرداری از بودجه از ویژگی‌های این بودجه است."

توئیت نجفی درباره ویژگی‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری 

انتهای پیام/

اولین بودجه شهردار جدید تهران تقدیم شورای شهر شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین توئیت شهردار تهران درباره ویژگی‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..