تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح چشمه تعاون در بانک توسعه تعاون

به‌منظور افزایش ضریب نفوذ بانک در بخش تعاون ، شناسایی و جذب تعاونی‌ها درکل کشور، در جهت ارائه خدمات به این بخش، طرح چشمه تعاون در بانک توسعه تعاون اجرا می‌شود.

به گزارش شمانیوز؛ سید باقرفتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: افزایش سطح همکاری با تعاونی‌ها، شناسایی دقیق‌تر نیاز تعاونی‌ها و بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های متقابل و همچنین فعال‌سازی و تقویت بنیه مالی و اعتباری تعاونی‌ها ازجمله مهم‌ترین اهداف این طرح به شمار می‌آید.
 
وی افزود: به‌منظور اجرای هرچه بهتر طرح، نرم‌افزاری اختصاصی طراحی‌شده است که جهت پیگیری آنلاین مراحل پیشرفت طرح در سطح کشور و شعب تابعه استفاده می‌گردد و نتایج آن در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های آتی قابل بهره‌برداری می‌باشد.

منبع: روابط عمومی بانک توسعه تعاون




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح چشمه تعاون در بانک توسعه تعاون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..