تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ ام دی گلوبال دعوت‌نامه‎ مراسم خبری نمایشگاه MWC 2018 را منتشر کرد

شرکت اچ‌‍ام‌دی گلوبال با ارسال دعوت‌نامه، تأیید کرده است که اواخر ماه فوریه از محصولات جدید خود با برند «نوکیا» رونمایی خواهد کرد.

اچ‌ام‌دی گلوبال سال گذشته، در مجموع از شش گوشی‌هوشمند با برند «نوکیا» رونمایی کرد و اخیراً نیز، نسل جدید گوشی نوکیا ۶ را به‌صورت رسمی ارائه داده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت فنلاندی در نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون حضور پیدا خواهد کرد و این موضوع با ارسال دعوت‌نامه برای اصحاب رسانه تأیید شده است.

مقاله‌های مرتبط:

براساس اطلاعات ارائه شده، اچ‌ام‏‌دی گلوبال درنظر دارد تا مراسم خبری خود را در تاریخ یک‌شنبه، ۲۵ فوریه (۶ اسفند) ساعت ۴ تا ۵ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار کند. این دعوت‌نامه، همچنین حاوی یک لینک است تا علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور در مراسم خبری اچ‌ام‌دی، صندلی خود را رزرو کنند.

در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به اینکه چه محصولات جدیدی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود؛ نشده است. با این‌‏حال، فنلاندی‌ها ادعا می‏‌کنند که این مراسم، آغازگر فصل جدیدی در گوشی‌های هوشمند اندرویدی با برند «نوکیا» است. آن‌طور که در این دعوت‌نامه اشاره می‌شود، اچ‌ام‏‌دی گلوبال از یک گوشی مهم رونمایی خواهد کرد؛ با توجه به شایعات، نوکیا ۹ احتمالاً در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به نمایش گذاشته می‌شود. عرضه نسخه بزرگ‌تر نوکیا ۸ به صورت رسمی توسط اچ‌ام‌دی تأیید شده بود. 

اچ ام دی

همچنین سرپرست بخش محصولات اچ‌ام‌دی، مدتی پیش اعلام کرده بود که این شرکت برای رونمایی از محصولات جدیدی در نمایشگاه MWC 2018 برنامه‌ریزی کرده است و طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد. جدا از گوشی پرچم‌دار نوکیا ۹، پیش‌بینی شده است که مدل ارزان‌قیمت نوکیا وان به همراه نسخه جهانی نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸) معرفی خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه 4G گوشی ساده (فیچر فون) نوکیا ۳۳۱۰ ارائه شود. 

بد نیست بدانید اچ‌ام‌دی گلوبال سال گذشته گوشی نوکیا ۷ را تنها برای بازار چین معرفی کرده بود و احتمال دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلون، جزئیاتی از عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی منتشر شود. برای یادآوری، بد نیست اشاره کنیم که در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی‌های نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ به همراه نسخه بازطراحی شده فیچر‌فون نوکیا ۳۳۱۰ رونمایی شده بود.

در رابطه با گوشی نوکیا ۹، پیش‌بینی می‌شود این مدل به دوربین سلفی دوگانه ۵ مگاپیکسلی مجهز شده باشد؛ همچنین پرچم‌دار جدید اچ‌ام‌دی گلوبال با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه خواهد شد و خبری از تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ نیست. در رابطه با دیگر محصولات جدید اچ‌ام‌دی باید گفت که در صورت ارائه‌ی نوکیا وان در نمایشگاه MWC، این مدل به ارزان‌قیمت‌ترین گوشی تبدیل خواهد شد که فنلاندی‌ها با برند «نوکیا» و سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌دهند؛ البته پیش‌بینی شده است به دلیل مشخصات سخت‌افزاری ضعیف، احتمالاً نوکیا وان از نسخه بهینه‌ شده سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Go استفاده می‌کند که برای اجرا روی گوشی‌های هوشمند با یک گیگابایت رم یا کم‌تر، توسعه یافته است. در حال‌حاضر، نوکیا ۲ عنوان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی با برند نوکیا شناخته می‌شود؛ این مدل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی شده بود. نسل دوم نوکیا ۶ نیز که به‌تازگی معرفی شده است، از تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام استفاده می‌کند و به چهار گیگابایت رم مجهز شده است. این مدل برخلاف روند مرسوم در بازار، فاقد دوربین دوگانه است و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن، نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ دارد.

با توجه به دعوت‌نامه ارائه شده، احتمالاً اچ‌ام‌دی گلوبال از یک لوازم خانگی هوشمند نیز معرفی خواهد کرد؛ البته در رابطه با ارائه‌ی این مدل، چندان مطمئن نیستیم زیرا در گمانه‌زنی‌های گذشته به عرضه چنین محصولی اشاره نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ ام دی گلوبال دعوت‌نامه‎ مراسم خبری نمایشگاه MWC 2018 را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..