تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 ماجرای مردی که عاشق یک غذای پرطرفدار اما خطرناک بود! +تصاویر

هشدار یک پزشک درباره مصرف غذایی پرطرفدار اما خطرناک!+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر "Kenny Bahn " در مصاحبه ای با فاکس نیوز به علاقمندان غذای سوشی هشداری جدی داد. به نقل از "شاشة نیوز"ماجرا به مردی کالیفرنیایی باز می‌گردد که با علائمی مانند تب، تهوع، اسهال خونی و دل‌درد به او مراجعه کرد. پزشک با چند پرسش درباره عادات غذایی بیمار به آنیساکیاسیس مشکوک شد و او را برای انجام آزمایش‌های لازم فرستاد.

کمی بعد مرد با تکه‌دستمال کاغذی که کرمی بزرگ به دور آن پیچیده شده بود، پیش پزشک بازگشت. در آن لحظه بود که  "Kenny Bahn "  از تشخیص خود یقین پیدا کرد. بنابر این بیمار برای مراحل درمانی جهت پاکسازی بدنش در بیمارستان آماده شد.

این پزشک در انتهای مصاحبه‌اش به مخاطبان هشدار داد که این نوع کرم در اثر مصرف غذاهایی دریایی به صورت نیمه پخته و یا خام مانند سوشی به وجود  می آید.

گفتنی است؛ آنیسا کیاسیس بیماری‌ایست که به علت مصرف موجودات دریایی به صورت خام به وجود می آید.، به دنبال آن کرم‌های انیساکید به روده و معده حمله ور و در نهایت منجر به بروز عفونتی بسیار خطرناک می شوند.

 ماجرای هولناک مردی که عاشق یک غذای پرطرفدار اما خطرناک بود! +تصاویر

 ماجرای هولناک مردی که عاشق یک غذای پرطرفدار اما خطرناک بود! +تصاویر 

 ماجرای هولناک مردی که عاشق یک غذای پرطرفدار اما خطرناک بود! +تصاویر

 

انتهای پیام/

هشدار یک پزشک درباره مصرف غذایی پرطرفدار اما خطرناک!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « ماجرای مردی که عاشق یک غذای پرطرفدار اما خطرناک بود! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..