تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Video Format Factory Premium 4.74؛ برنامه تبدیل فرمت پر امکانات

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بارها اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مشکل شده باشید زیرا فرمت آن ویدئو یا آهنگ توسط پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.

دانلود Video Format Factory 3.4 برای اندروید؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری 

 قابلیت های کلی نرم افزار Video Format Factory Premium

پشتیبانی از طیف گسترده فرمت های صوتی و ویدئویی مجموعه ای از تنظیمات و پروفایل های پیش فرض برای تبدیل فرمت فایل ها کیفیت بالای فرمت های خروجی از برنامه قابلیت پیکربندی کامل فرمت های خروجی تنظیم نسبت ابعاد فایل های ویدئویی در هنگام تبدیل فرمت توانایی تنظیم میزان بیت ریت و فرکانس در فایل های خروجی روش کار بسیار ساده و محیطی آسان  این نرم افزار تاکنون نزدیک به 5 میلیون بار از گوگل پلی دانلود و امتیاز خوب 4.0 از 5.0 را در یافت کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری  دانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویریدانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری دانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری  دانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویریدانلود Video Format Factory 3.2 برای اندروید ؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Video Format Factory Premium 4.74؛ برنامه تبدیل فرمت پر امکانات
   دانلود برای اندروید

حجم: 14.77 مگابايت

نسخه: 4.74

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم و آهنگ در گوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Video Format Factory Premium 4.74؛ برنامه تبدیل فرمت پر امکانات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..