تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح لحظه ورود چینی‌ها به نفتکش سانچی

یک روز پیش از آن که نفتکش سانچی منفجر و غرق شود، چهار امدادگر چینی وارد کشتی شدند و جسد دو قربانی و جعبه سیاه نفتکش را از آنجا خارج کردند.

به گزارش شمانیوز: یک روز پیش از آن که نفتکش در حال سوختن ایرانی منفجر و غرق شود، چهار امدادگر چینی وارد کشتی شدند و جسد دو قربانی و جعبه سیاه نفتکش سانچی را از آنجا خارج کردند.
این شبکه افزود نفتکش ایرانی سانچی به مدت یک هفته پس از برخورد با کشتی سی اف کریستال چین، شعله ور بود و سپس غرق شد. چهار امدادگر چینی در میان شعله های آتش ناشی از سوختن بیش از یک میلیون بشکه نفت، با هدف یافتن جعبه سیاه کشتی و مفقودان وارد نفتکش شدند.
ژو ژنتائو، یکی از این چهار نفر، این تجربه را بدترین تجربه خود توصیف کرد به طوری که دمای آتش و دود غلیظ، نفس کشیدن را دشوار کرده بود و تغییر ناگهانی جهت باد، شرایط را بدتر کرد.
ژو ژنتائو گفت: مسیر باد ناگهان به سمت ما تغییر کرد. دود و آتش اطراف ما را پر کرده بود و خطر انفجار وجود داشت.
لو پینگ و فنگ یاجون، دو تن از امدادگران، در لحظه ای حساس خود را به جعبه سیاه کشتی رساندند و آن را خارج کردند.
لو پینگ گفت: ما فرصت دوباره فکر کردن نداشتیم، فقط با عجله رفتیم. باید به سرعت آن را خارج می کردیم و با خود می بردیم در حالی که دود غلیظ کار را بسیار دشوار کرده بود.
لو افزود دود غلیظ بر دید ما برای یافتن جعبه سیاه تاثیر گذاشته بود.
فنگ یاجون، امدادگر دیگر نیز گفت: تنها چیزی که در آن لحظه در ذهن ما بود، آوردن جعبه سیاه بود. دود ما را در بر گرفته بود. من خیلی فکر نمی کردم و فقط می خواستم آن را برگردانم چرا که اطلاعات آن به شدت مورد نیاز است.
امدادگران همچنین تلاش کردند وارد کابین کشتی شوند تا خدمه آن را بیابند اما گرمای آتش مانع آنها شد.
ژو جینلینگ یکی دیگر از امدادگران گفت ما تلاش کردیم وارد کابین شویم و اطراف را ببینیم اما با نزدیک شدن به در (کابین) با موج گرما روبرو شدیم. دماسنج، 89 درجه سلسیوس را نشان می داد بنابراین منصرف شدیم.
امدادگران در نهایت توانستند جسد دو سرنشین نفتکش را خارج کنند. کشتی روز یکشنبه منفجر و سپس غرق شد. این نفتکش ایرانی در سواحل دریای چین شرقی با یک کشتی چینی برخورد کرد. جسد 3 سرنشین این نفتکش پیدا شده و اجساد 29 قربانی دیگر این حادثه همچنان مفقود است.

منبع: رکنا





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح لحظه ورود چینی‌ها به نفتکش سانچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..