تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی وضع هوای کشور

امیر حسین نقشینه اظهار داشت: امروز در شرق و جنوب شرق کشور شاهد افزایش سرعت باد هستیم. این وزش باد می تواند باعث ایجاد گرد و خاک در بخش هایی از سیستان وبلوچستان شود. سرعت باد امروز در بخش هایی از سیستانو بلوچستان تا 80 کیلومتر در ساعت می رسد.

وی ادامه داد: برای خراسان رضوی بارش برف و باران پیش بینی می کنیم و در برخی نقاط این استان ابگرفتگی معابر رخ می دهد. دمای شهرهای این استان امروز تا 10 درجه کاهش می یابد. کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز سامانه بارشی از کشور خارج می شود، تاکید کرد: از فردا بر غلظت آلاینده ها در کلانشهرها به ویژه تهران، البرز، اراک و سنندج افزوده می شود و هوای این شهرها برای گروههای حساس ناسالم می شود.

نقشینه با اشاره به افزایش دما در نیمه شمالی کشور، افزود: امروز هوای اردبیل و گیلان تا 6 درجه گرمتر می شود. این وضعیت تا عصر سه شنبه ادامه دارد.

به گفته وی از عصر سه شنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در مورد گرد و غبار خوزستان، گفت: به تدریج تا اواخر وقت امروز از میزان گرد و غبار در خوزستان کاسته می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی وضع هوای کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..