تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«انقلاب زیبا» در شبکه افق

«انقلاب زیبا» در شبکه افقبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ «انقلاب زیبا» مجموعه‌ای تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۳ به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی حامد عنقا و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده است که پیش از این از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

این سریال ماجراهای زندگی زیبا و حامد را روایت می‌کند که در یک شرکت معماری همکار هستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند، اما جابر ناپدری زیبا در کودکی، زیبا و مادرش را ترک کرده و از کشور خارج شده است. از طرفی پدر حامد و پدر و مادر واقعی زیبا در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی کشته شده اند. و او (حامد ) با مادر خود زندگی می‌کند. زیبا در خانواده‌ای با تفکرات مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت‌هایی با حامد دارد، اما با وجود این هر دو به یکدیگر علاقه‌مندند. حامد و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند که اتفاقی غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در گذشته می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز ازهم پاشیدگی پیش می‌برد.

موسیقی تیتراژ انقلاب زیبا با آهنگسازی امیر توسلی و خوانندگی محمدرضا علیمردانی اجرا شده است.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، علیرضا کمالی، فریبا کوثری، نوش آفرین رحمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، رضا افشار، شقایق فراهانی، مجید مظفری و نیوشا مدبر از جمله بازیگران این سریال هستند.

«انقلاب زیبا» در 23 قسمت از شنبه 30 هر شب بجز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 23:30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت 9:30 روز بعد روی آنتن می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««انقلاب زیبا» در شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..