تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نفس» و «پریا» در راه آی‌فیلم عربی

«نفس» و «پریا» در راه آی‌فیلم عربیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم؛ مجموعه تلویزیونی «نفس» که برای اولین بار به زبان عربی دوبله شده است، در ایام دهه فجر برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه به‌نمایش گذاشته می‌شود.

«نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان، داستانی پرحادثه در بستر رویدادهای انقلاب دارد و بازیگرانی همچون مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، داریوش فرهنگ، فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، هادی حجازی‌فر و ساناز سعیدی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتظار می رود «نفس» که در زمان پخش از شبکه‌های داخلی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده بود، با توجه به داستان ملتهب و پرکشش آن، با استقبال مخاطبان عرب زبان آی فیلم نیز مواجه شده و سریالی موفق در معرفی گوشه ای از حوادث و سیمای جامعه ایرانی در کوران انقلاب اسلامی و سال های پس از آن باشد.

همچنین، مجموعه تلویزیونی «پریا» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که اولین‌بار در سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد، دیگر سریالی‌است که به‌زودی از آنتن کانال عربی آی‌فیلم به‌نمایش گذاشته خواهدشد.

با اینکه پیش از این سریال، آثار دیگری نیز در مورد مسئله «ایدز» ساخته شده، اما به اعتقاد بسیاری از منتقدان و کارشناسان رسانه، مجموعه «پریا» جسورانه‌تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و اطرافیانشان را به تصویرکشیده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود پاک نیت، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی و عمار تفتی از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

دو سریال «نفس» و «پریا» که با صداپیشگی دوبلورهای برجسته عرب، دوبله شده اند، به زودی از کانال عربی شبکه آی فیلم پخش خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نفس» و «پریا» در راه آی‌فیلم عربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..