تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازنده‌ لنز پرایم Travegon در کیک‌استارتر به‌ دنبال جذب سرمایه‌ است

شاخت، برند آلمانی سازنده‌ی لنز پرایم Travegon با فاصله‌ی کانونی ۵۰ میلی‌متر و F/2.5، در کیک‌استارتر به دنبال جذب سرمایه است.

آلبرت شاخت از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۶ مدیر عملیات کمپانی کارل زایس بود؛ اما وی در سال ۱۹۴۸ در شهر مونیخ آلمان کمپانی خود به نام ای. شاخت (A. Schacht‌) را تأسیس کرد. این شرکت به‌ دلیل ساخت لنز برای دوربین‌های آنالوگ ۳۵ میلی‌متری شهرت داشت و در سال ۱۹۷۰ تولید محصولات خود را متوقف کرد؛ اما اکنون این شرکت برای لنز پرایم جدید خود یعنی Travegon 50mm f/2.5، در کیک‌استارتر به‌دنبال جذب سرمایه است.

لنز Travegon 50mm f/2.5، ترکیبی شگفت‌انگیز از یک سیستم اپتیکی بسیار کامل در یک بدنه‌ی جمع‌و‌جور است که برای دوربین‌های بدون‌آینه طراحی شده است. هدف نهایی از طراحی این محصول، ساخت لنزی است که تصاویری فوق‌العاده تولید می‌کند، کیفیت اپتیکی و مکانیکی خوبی دارد و با قیمتی جذاب عرضه شود تا به دلیل گسترش روز‌افزون علاقه به عکاسی دستی، نیاز‌های عکاسان را با بهره‌گیری کامل از نوآوری‌هایی فناورانه‌ی دوربین‌های بدون‌ آینه، برطرف کند. تمام لنز‌ها به‌طور دستی در شهر باد کرویتسناخ آلمان ساخته می‌شوند تا بالا‌ترین کیفیت ساخت را تضمین کنند؛ البته مواد‌ اولیه آن‌ها برای پایین نگه‌داشتن قیمت، به‌صورت بین‌المللی تأمین می‌شود. این لنز ترکیبی یکتا از بهره‌گیری از زنجیره‌های عرضه‌ی جهانی و مهارت آلمانی‌ها در استفاده از کمک سرمایه‌گذاران است.

لنز Travegon 50 برای رفع نیاز‌های عکاسان دیجیتال و آنالوگ، با سخت‌گیری زیادی در طراحی به‌منظور داشتن کیفیت عالی، توسعه یافته است. این لنز عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی کنتراست، وضوح، ساختار و عمق تُن‌های عکس نشان می‌دهد.

نمونه تصاویر لنز Travegon 50mm f/2.5

نمونه تصاویر لنز Travegon 50mm f/2.5

نمونه تصاویر لنز Travegon 50mm f/2.5

نمونه تصاویر لنز Travegon 50mm f/2.5

نمونه تصاویر لنز Travegon 50mm f/2.5

لنز Travegon برای افرادی است که تمایل به صرف هزینه‌ی زیاد ندارند اما به‌دنبال عملکردی خار‌ق‌العاده هستند. این لنز برای عکاسانی است که تصویر بزرگ‌تر را می‌بینند، به ماورای آنچه آشکار است می‌نگرند، نتایج متوسط را نقد می‌کنند و مسائل برجسته را در زندگی روزمره تشخیص می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند درحالی‌که جیب‌شان خالی نمی‌شود، افق‌هایشان را توسعه دهند. همه‌ی این عوامل در لنز Travegon خلاصه می‌شود؛ لنزی که ماورای ناشناخته‌ها است اما برای همه مقرون‌به‌صرفه محسوب میشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازنده‌ لنز پرایم Travegon در کیک‌استارتر به‌ دنبال جذب سرمایه‌ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..