تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌ جی پتنت دو گوشی تاشو جدید را ثبت کرد

خبرها حاکی از تلاش ال‌جی برای حضور در بازار گوشی‌ تاشو هستند. این شرکت به‌تازگی پتنتی از دو موبایل تاشو خود را به ثبت رسانده است.

به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای ال‌جی قصد دارد در کنار تولید گوشی‌های هوشمند همیشگی‌ خود به عرضه گوشی هوشمند تاشو نیز بپردازد. این شرکت به‌تازگی پتنت دو گوشی هوشمند تاشو را در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ثبت کرده است. 

محصول نخست به صفحه‌نمایش قابل انعطاف مجهز است که می‌توان آن را از وسط تا کرد. این محصول در حالت عادی به شکل یک تبلت است و پس از تا شدن، به‌صورت یک گوشی با قابلیت ساعت همیشه روشن بدل می‌شود.

موبایل تاشو الجی

محصول بعدی تفاوت چندانی با گوشی تاشو قبلی ندارد. این گوشی تاشو در بخش کناری از ساید‌باری برخوردار است که در آن آیکون برنامه‌ها، ساعت و اطلاعات دیگر نمایش داده می‌شود.

گوشی تاشو الجی 2

ال‌جی پتنت مربوط به این دو محصول را در ماه جولای سال گذشته ثبت کرده و سازمان جهانی مالکیت فکری به‌تازگی این اطلاعات را برای عموم منتشر کرده است. حضور ال‌جی در میان دیگر شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌ تاشو مانند سامسونگ، مایکروسافت و حتی زد‌تی‌ای چندان عجیب و دور از انتظار نیست. در نهایت باید دید رویکرد ال‌جی در مقابل رقبای قدرتمند خود چگونه است و آیا این شرکت می‌تواند در آشفته بازار گوشی هوشمند به بقای خود ادامه دهد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌ جی پتنت دو گوشی تاشو جدید را ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..