تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ظرفیت جدید سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجر

مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خبر داد:

اختصاص ظرفیت جدید سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیمونیان، مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل استقبال بسیار خوب مردم از اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، به ظرفیت سینماهای مردمی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر اضافه خواهد شد و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، سهمیه جدید در همه سینماهای مردمی ارائه می‌شود.

مدیر دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر گفت: پیش‌فروش بلیت‌های مردمی از صبح شنبه (30 دی) آغاز شد و با توجه به استقبال گسترده در روز اول بخش عمده بلیت‌ها به فروش رسید.

او افزود: بر اساس سهمیه‌بندی فروش بلیت‌ها، ۵ درصد برای صاحبان آثار و هنرمندان اختصاص داده شده بود که این سهمیه طی روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه به فروش رفت.

سیمونیان افزود: ۶۰ درصد برای پیش‌فروش مردمی از ۳۰ دی آغاز شده و تا ۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۵ درصد سهمیه بلیت‌ها برای سازمان‌ها و نهادها اختصاص داده شده است که طی روزهای چهارم وپنجم بهمن ماه نمایندگان این تشکل‌ها، با مراجعه به پردیس سینمایی ملت محل پیش‌فروش بلیت‌ها، این سهمیه را برای کارمندان و پرسنل خود خریداری خواهند کرد.

سیمون سیمونیان در ادامه اظهار کرد: امسال ۲۰ درصد بلیت‌ها برای عرضه در گیشه سینماها درنظر گرفته شده که در اختیار سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فیلم فجر قرار داده می‌شود.

او در پایان گفت: امسال بیشترین سهمیه بلیت‌های جشنواره به مردم اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ظرفیت جدید سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..