تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی زن 35 ساله با پرش از طبقه پنجم +فیلم

خودکشی زن 35 ساله با پرش از طبقه پنجم+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن 35 ساله هندی که بعد از مرگ همسرش دچار افسردگی شدید شده بود، تصمیم گرفت با یک تصمیم اشتباه خودش را از این وضعیت خلاص کند.

عده ای در پایین ساختمانی که او زندگی می کرد در حال تردد بودند که ناگهان متوجه شدند این زن قصد دارد خود را از پنجره آپارتمانش به پایین بیندازد.

این افراد با دستپاچگی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا هنگام سقوط مانع برخورد زن با سطح زمین شوند بلکه او از این ماجرا جان سالم به در ببرد.

متاسفانه تلاش همسایگان بی ثمر بود و زن با برخورد شدید به زمین در لحظه جان سپرد .

انتهای پیام/

زن 35 ساله با پریدن از طبقه پنجم ساختمان به زندگی اش پایان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی زن 35 ساله با پرش از طبقه پنجم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..