تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنبیه وحشیانه پسر خردسال توسط مادرش + فیلم

تنبیه وحشیانه پسر خردسال توسط مادرش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تنبیه وحشیانه یک پسر خردسال توسط مادرش را به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط دوربین تلفن همراه یکی از شاهدان عینی تهیه شده است مشاهده می شود در حالی که این زن پسر خود را با طناب به پشت موتورسیکلت بسته است وی را در خیابان به دنبال خود می کشد. در حالی که کاملا مشخص است  پسر خردسال درد  می کشد اما این مادر سنگدل بی اعتنا به فرزندش به راه خود ادامه می دهد.

 بنا به ادعای این زن، علت انجام این تنبیه عجیب  اقدام به سرقت پول یکی از اقوامش به مبلغ 224 یورو و کتمان نحوه خرج آن توسط پسرش بوده است. این در حالی است که به گفته این زن کل دستمزد ماهیانه شوهرش حدود 337 یورو است.

 این ویدئو در منطقه " لودیان" شهر ژائوتونگ در جنوب غربی چین در استان یونان تهیه شده است. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در چین با انتقاد فراوان کاربران از این زن همراه شد. بسیاری از کاربران خواهان مجازات این زن شدند.

گفتنی است؛ پلیس با احضار این زن وی را به علت این رفتار غیرقانونی با فرزندش  تحت بازجویی قرار داده است. وی در بازجویی به پلیس گفت که تنها قصد ترساندن پسرش را داشته است.

انتهای پیام/

ویدئوی تنبیه وحشیانه پسر خردسال توسط مادرش جنجال آفرید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنبیه وحشیانه پسر خردسال توسط مادرش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..