تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن بنگر تولد میلاد میداوودی را تبریک گفت +عکس

محسن بنگر تولد میلاد میداووی را تبریک گفت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن بنگر مدافع تیم نفت تهران با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود تولد میلاد میداوودی بازیکن نفت مسجدسلیمان را در اینستاگرام تبریک گفت و برایش بهترین‌ها را آرزو کرد.

بنگر فوتبالیست 38 ساله نوشهری است که سابقهٔ بازی در تیم‌ ملی کشورمان و تیم‌های نساجی مازندران، شموشک نوشهر، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز را نیز دارد.

میداودی نیز فوتبالیست 33 ساله اهل مسجدسلیمان است و در حال حاضر نیز برای تیم نفت مسجد سلیمان توپ می‌زند. وی سابقهٔ بازی در تیم‌ ملی کشورمان و در تیم‌های سیاه جامگان خراسان، استقلال صنعتی خوزستان، باشگاه فوتبال استقلال تهران، الاهلی امارات، باشگاه فوتبال استقلال اهواز و باشگاه فوتبال پاس تهران و باشگاه فوتبال سایپا البرز را دارد.

بنگر در اینستاگرام نوشت:

"تولدت مبارک داداش

به همه‌ی آرزوهات برسی

برات بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم"

محسن بنگر تولد میلاد میداووی را تبریک گفت +عکس

انتهای پیام/

تبریک تولد میداوودی توسط بنگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن بنگر تولد میلاد میداوودی را تبریک گفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..