تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزگر: استقلال عمل نداشتم یک لحظه نمی‌ماندم

۶۶۴۹۱۳

۱۲۷  بازدید

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: در حالی که کمتر از شش ماه تا بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است ورزش های مدال آور نیاز به حمایت عملی دولتمردان دارند.

خبرگزاری فارس: منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با اشاره به نیاز رشته های ورزشی مدال آور به حمایت بیشتر گفت: بازی های آسیایی پس از رقابت های المپیک پر اهمیت ترین مسابقه پیش رو برای ورزش و دولت ایران است و تعدادی از ورزش های ما که شانس بالای مدال آوری در این مسابقات را دارند در این فاصله کوتاه باید برنامه های تدارکاتی و آماده سازی خود را به درستی پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: به‌هرحال صالحی امیری بعنوان فردی نزدیک به رئیس جمهور به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شده اند و ضرورت دارد ایشان از ارتباط نزدیک خود به دولت استفاده کند و به حمایت ویژه از ورزش هایی که شانس مدال آوری بالایی دارند بپردازند؛ صرف برگزاری ستاد نمی تواند کمکی به ورزش های مدال آور کند.

برزگر تصریح کرد: شش ماه دیگر نتیجه ورزش ایران در آسیا و در رقابت با کشورهای آسیایی مشخص می شود. در دوره گذشته کشتی، تکواندو، کاراته و قایقرانی بیشترین مدال ها را کسب کردند و باید از این ورزش ها در کنار چند رشته دیگر حمایت ویژه ای شود. قطعا ورزش ما نباید نسبت به دوره گذشته افت کند و موفقیت در این مسابقات نشان دهنده میزان رشد ایران در میان کشورهای آسیایی است؛ از طرف دیگر شکست هم نشانه پسرفت است.

وی خاطر نشان کرد: از همه مهمتر در کنار نتیجه گیری بحث غرور ملی و خوشحال شدن مردم است که در میان این همه مشکلاتی که دارند این موفقیت ها باعث شادی آنها می شود که ارزش آن از هر چیز دیگری بیشتر است.

برزگر گفت: صرف اینکه بخواهیم محیط را آرام نگه داریم؛ نمی تواند ورزش کشور را به موفقیت رساند بلکه ورزش آنهم در آستانه مسابقات مهم نیاز به حمایت ویژه از سوی دولتمردان دارد.

وی همچنین در مورد برخی انتقادات به اعضای شورای فنی اظهار داشت: اعضای شورای فنی با کوله باری از تجربه و گذاشتن اعتبار و آبروی خود در مورد مسائل فنی کشتی تصمیم گیری می‌کنند و اگر استقلال عمل نداشتم یک لحظه نیز نمی ماندم.

دارنده مدال نقره المپیک افزود: اعضای شورای فنی در این برهه از زمان به این نتیجه رسیدند که خادم برای امور فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان بهترین گزینه است؛ البته این به آن معنا نیست که حضور خادم همیشگی است.

برزگر افزود: با برخی گزینه ها نیز برای سرمربیگری تیم ملی نیز صحبت شده بود که یا آنها شرایط فدراسیون کشتی را نپذیرفتند و یا فدراسیون شرایط آنها را قبول نکرد. به‌هرحال هر کس که سرمربی می شود باید طبق چارچوب کار کند و بطور مثال بحث نظارت شورای فنی را بپذیرد.

دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد: عده ای می گویند چرا از تجربه مربیان قبلی استفاده نمی شود، در حالی که خود منتقد همین مربیان بودند. در حال حاضر برنامه تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، جام جهانی، بازی های آسیایی و رقابت های جهانی کشتی بسیار فشرده است و باید تمرینات با کیفیت خوبی برگزار شود و حضور خادم بسیار موثر است اما مصوبه شورای فنی تا مسابقات انتخابی تیم ملی است و تا آن زمان هر چیزی امکان پذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزگر: استقلال عمل نداشتم یک لحظه نمی‌ماندم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..