تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تيتر خاص و متفاوت روزنامه‌ای درباره كريستيانو رونالدو+ عكس

خبر مهم روزنامه مارکا درباره کریستیانو رونالدو +عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای گذشته اخبار مختلفی در رابطه با احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد شنیده می شد.

اما امروز روزنامه مارکا خبر مهمی را درباره کریستیانو رونالدو به هواداران می دهد. بر اساس خبر این روزنامه، باشگاه انگلیسی هیچ علاقه ای به جذب کریستیانو رونالدو ندارد. دلیلش هم کاملا مشخص است. این تیم به تازگی الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی آرسنال را به خدمت گرفته و پیراهن شماره هفت را نیز به او داده است. سانچس در یونایتد هفته ای 350 هزار پوند درآمد خواهد داشت. با حضور سانچس ، باشگاه منچستریونایتد عملا دیگر نیازی به رونالدوی 33 ساله ندارد.

به نظر می رسد حالا گزینه بعدی و جذاب رونالدو باشگاه پاری سن ژرمن باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتها پیام/

خبر مهم روزنامه مارکا درباره کریستیانو رونالدو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تيتر خاص و متفاوت روزنامه‌ای درباره كريستيانو رونالدو+ عكس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..