تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطار سی و سومين جشنواره موسیقی فجر به ايستگاه پايانی رسيد/ كنايه سالار عقيلی به اهالی موسيقی/ برگزيدگان موسيقی فجر معرفی شدند

نوربخش: جشنواره موسيقی فجر آيينه هنر همه هنرمندان موسيقی است

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۳

در ادامه، حميدرضا نوربخش دبیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به ظرفیت بالای جشنواره موسیقی فجر در عرصه فرهنگی و حتی اقتصادی اشاره كرد.

وی گفت: مروری بر سلسله جشنواره فجر به خوبی نشان دهنده ظرفیت موسیقی در همه شئون اجتماعی و فرهنگی است. این ظرفیت در حوزه اقتصادی به خوبی نمایان شده است؛ چرا که بیش از نیمی از فروش بلیت، به دست آمده از فروش کنسرت های غیر پاپ است.

نوربخش اظهار داشت: از دوره سی و یکم به بعد فروش بلیت ارتقا پیدا کرد و تمام هزینه های جشنواره از بلیت فروشی به دست آمد. همچنین بخش‌های سنتی و تلفیقی از پاپ فروش بیشتری داشتند. اين در حالی است كه در دوره های گذشته، بخش پاپ بیشترین فروش را داشت و 80 درصد فروش بلیت را به خود اختصاص می داد. در عرصه سیاست‌گذاری، رویكرد فرهنگی جشنواره در اين سالهای اخير، به شكلی بود كه توجه به بخش موسیقی تلفیقی و كلاسیك بیشتر شد. تا پیش از این بیشتر توجه و تمركز بر موسیقی پاپ بود.

وی درباره بخش بين الملل جشنواره بيان كرد: استقبال مخاطبان از بخش بین الملل گویای نگرش مردم به موسیقی است و نشان می دهد که مردم اتفاقات جشنواره را به خوبی رصد می کنند. هنرمندان هم باید در جهت رفع نواقص تلاش کنند.

دبیر سی و سومین دوره جشنواره موسيقی فجر ادامه داد: این جشنواره آیینه تمام نما و کارنامه‌ای موفق از هنرمندان موسیقی است. از همه عزیزانی که در آن سهیم بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم هنرمندان در جهت رفع معایب دوره های بعدی جشنواره کمک رسان باشند. جشنواره ای كه فقط با نگاه كيفی به آثار نگاه كرده و هرگز مانع حضور هنرمندان نخبه و فعال نيست.

نوربخش در پايان گفت: شريف ترين هنرمندان در حوزه موسيقی فعال هستند. افرادی كه با وجود مشكلات با عشق وافر خود فعاليت می ‌كنند و اميد دارند، مشكلات حل شوند. آنها از وزرات ارشاد می خواهند مسئله كپی رايت، لغو كنسرت ها، رونق صنعت نشر و روشن شدن تكليف سياست گذاری های كلی در عرصه موسيقی را حل كند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطار سی و سومين جشنواره موسیقی فجر به ايستگاه پايانی رسيد/ كنايه سالار عقيلی به اهالی موسيقی/ برگزيدگان موسيقی فجر معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..