تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش باورنکردنی زن جوان در ایستگاه قطار! +فیلم

زن جوان با واکنش سریع خود در ایستگاه قطار، ناجی مرد میانسال شد + فیلم//////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی عجیبی که تازگی منتشر شده است لحظه باورنکردنی نجات یک مرد جوان را در یکی از ایستگاههای قطار نیوکاسل  انگلیس به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد در لحظه ای که این مرد قصد داشت با پرتاب خود در مقابل قطار دست به خودکشی بزند با واکنش سریع یک زن ناکام می‌ماند. ظاهرا این مرد پس از ماکلمه با تلفن همراه و به دلیل عصبانیت قصد انجام این کار را داشت.

 زن جوان که لحظاتی قبل از این حادثه به همراه دوستش از کنار این مرد رد شده بود با دیدن حالت غیرعادی او کنجکاو شده و به سمتش می رود. در این لحظه مرد میانسال با مشاهده ورود قطار به ایستگاه، ناگهان تصمیم به پرتاب خود می گیرد که با واکنش سریع زن جوان ناکام می ماند.

 انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی  واکنش کاربران و تمجید این زن جوان را به همراه داشت.

 گفتنی است؛ این ویدئو در حالی منتشر شده است که سخنگوی شرکت حمل و نقل انگلیس در صحت آن ابراز تردید نموده است. بررسی ها برای آنالیز دقیق این فیلم ادامه دارد.

 انتهای پیام/

لحظه باورنکردنی نجات مرد میانسال توسط یک زن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش باورنکردنی زن جوان در ایستگاه قطار! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..