تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوازده خیابان؛ یکی از جاذبه‌های گردشگری پاریس +تصویر

دوازده خیابان؛ یکی از جاذبه‌های گردشگری پاریس + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که صحبت از گردشگری در شهرهای زیبای جهان به میان می‌آید قطعا شهر پاریس جزو ۵ شهر برتر جهان است. این شهر با جاذبه های گردشگری بسیار زیادی که دارد همواره مورد اقبال بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.

هرچند برج ایفل به عنوان زیباترین و باشکوه‌ترین اثر گردشگری در پاریس فرانسه به شمار می‌رود، مکان‎های دیدنی دیگر نیز در این شهر دیده می‌شود.

یکی از جاذبه های گردشگری پاریس که همواره در سایه شهرت برج ایفل قرار می‌گیرد " دوازده خیابان " است. دوازده خیابان تقریبا در مرکز پاریس و در میدان Place Charles de Gaulle واقع شده است. این اثر تاریخی شامل ۱۲ خیابان بسیار منظم است که به میدان پالاس چارلز منتهی می‌شود و زیبایی خیره کننده ای به پایتخت فرانسه می‌دهد.

در ادامه تصویری بسیار دیدنی از دوازده خیابان میدان پالاس چارلز پاریس را مشاهده می‌کنید :

دوازده خیابان؛ یکی از جاذبه‌های گردشگری پاریس + تصویر

انتهای پیام/

دوازده خیابان؛ یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری پاریس + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوازده خیابان؛ یکی از جاذبه‌های گردشگری پاریس +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..