تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت سوئیسی اقدام به فروش غیرقانونی بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی فیفا از ممنوعیت فعالیت یک شرکت سوئیسی که به شکل غیرقانونی اقدام به فروش بلیت دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه  کرده بود،خبر داد.

طبق قوانین فیفا هر گونه اقدام غیرقانونی در فروش بلیت های جام جهانی 250 هزار یورو جریمه و 6 ماه حبس را در پی دارد.

شرکت سوئیسی "ویاگوگو" در سایت رسمی خود اقدام به فروش بلیت های جام جهانی به شکل آنلاین کرده بود و ادعا کرد که بلیت ها را در اختیار دارد ،در صورتی که خرید بلیت تنها در صورت ثبت درخواست در سایت رسمی فیفا امکان پذیر است و این اقدام شرکت سوئیسی نقض قوانین فیفا بود.

دادگاه هامبورگ کار این شرکت سوئیسی را غیر قانونی خواند و فیفا هم ممنوعیت فعالیت این شرکت را اعلام کرد.

فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی فاش شد


انتهای پیام/


فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت سوئیسی اقدام به فروش غیرقانونی بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..