تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژمانفر:ضرورت ورود خیران به حوزه «وقف در فضای مجازی» / «وقف» مورد غفلت قرار گرفته است

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر؛ رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی درهمایش استانی بزرگداشت عالم واقف مرحوم میرزا ابو صالح رضوی درباره ضرورت حضور واقفان در عرصه فضای مجازی اظهار کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه وقف در حوزه فضای مجازی است و خیران باید به این حوزه نیز ورود کنند.
وی افزود: موضوع وقف در حوزه‌های مختلف بدون توقف، پیشتاز و مسیر فرهنگی کشور را تحت تاثیر قرار داده اما این ظرفیت عظیم به‌صورت جدی مورد غفلت قرار گرفته است.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خیران در خصوص نیازهای عام‌المنفعه، موقوفات زیادی ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: اگر سنت حسنه وقف و آثار آن به‌عنوان صدقه جاریه محقق نمی‌شد، جامعه امروز با مشکلات بسیاری روبه رو بود.

پژمانفر تاکید کرد: علما باید با آشنا کردن مردم و خیران به سنت حسنه وقف ذائقه آنان را به سوی تدین و نظم اجتماعی هدایت کنند.

وی گفت: در زمان پهلوی اول و دوم موقوفات در راستای نیت واقف صرف نمی‌شد و به همین دلیل انگیزه افراد در مسیر وقف کمرنگ و لطمه زیادی به این فرهنگ حسنه خورد.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احیای سنت حسنه وقف یک ضرورت و نیازمند عملیات دقیق و حساب شده است و باید با ایجاد اطمینان و اعتماد به مردم، ذائقه نگرانی آنان محو شود که این فرهنگ سازی به عهده حوزه های علمیه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژمانفر:ضرورت ورود خیران به حوزه «وقف در فضای مجازی» / «وقف» مورد غفلت قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..