تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرائت پیام رهبر انقلاب خطاب به مستندسازان/ رونمایی «منشور مستند انقلاب اسلامی» در حوزه هنری

قرائت پیام رهبر انقلاب خطاب به مستندسازان/ رونمایی «منشور مستند انقلاب اسلامی» در حوزه هنریبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سینمایی حوزه هنری در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشنواره‌های فجر انقلاب، طی مراسمی با حضور سینماگران و مستندسازان کشور آیین رونمایی از «منشور مستند انقلاب اسلامی» متضمن پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به مستندسازان را برگزار می‌کند.

این مراسم عصر روز یکشنبه، 1 بهمن ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری و با حضور و مشارکت مدیران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران برگزار می‌شود و قرائت پیام رهبری توسط نادر طالب زاده صورت می‌گیرد.

بر پایه این خبر؛ قرائت متن پیام رهبری انقلاب خطاب به مستندسازان کشور، سخنرانی چهره‌های هنری و تعدادی از مستندسازان، پخش آنونس و ... از جمله برنامه‌های این مراسم است.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری از جامعه سینمایی و مستندسازان کشور همچنین، از اهالی رسانه و نمایندگان رسانه‌های گروهی جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می  آورد.

انتهای پیام/

منشور مستند انقلاب اسلامی رونمایی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرائت پیام رهبر انقلاب خطاب به مستندسازان/ رونمایی «منشور مستند انقلاب اسلامی» در حوزه هنری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..