تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمان نا‌خوانده‌ای که برنامه هواشناسی تلویزیون را به هم ریخت + فیلم

اتفاقی جالب در برنامه هواشناسی سانفرانسیسکوبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در برنامه هواشناسی که از تلویزیون سانفرانسیسکو چخش می‌شد، همچنان که کارشناس برنامه در حال گزارش وضعیت هوا بود، پرنده‌ای روی دوربین نشست و کنجکاوانه به درون آن نگاه کرد طوری که منقارش بخش زیادی از لنز را اشغال کرد.

حضور ناگهانی این مهمان ناخوانده تمرکز کارشناس را به هم ریخت و همه را به خنده واداشت. ویدئوی این اتفاق جالب به سرعت در فضای مجازی منتشر و  با واکنش زیادی از سوی کاربران مواجه شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 اتفاق جالب در برنامه هواشناسی سانفرانسیسکو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمان نا‌خوانده‌ای که برنامه هواشناسی تلویزیون را به هم ریخت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..