تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت گری لوئیس به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو

تسلیت گری لوئیس به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکوبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد صبح روز 30 دی ماه سال گذشته (1395 ) دچار آتش سوزی گسترده شد و در این سانحه غم‌بار شماری از آتش‌نشان‌های فداکار به شهادت رسیدند.

امروز مصادف با اولین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو است، به همین مناسبت گری لوئیس  پستی در صفحه توییتر خود منتشر و به خانواده جان باختگان این حادثه تسلیت گفت.

گری لوئیس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"یک سال پیش که ساختمان پلاسکو بر اثر آتش فروریخت و جان ۱۶ آتشنشان شجاع را گرفت، من در سازمان ملل در ایران خدمت می کردم. حالا در سالگرد این حادثه، به خانواده کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند، مجددا تسلیت می گویم. روحشان شاد."

تسلیت گری لوئیس به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو 

انتهای پیام/

پیام گری لوئیس به مناسبت اولین سالگرد حادثه پلاسکو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت گری لوئیس به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..