تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پراخت حقوق به کاربران اینستاگرام در ازای تبلیغ بودجه

ساعت24 -روزنامه های محلی سنگاپور گزارش دادند که دولت این کشور در حال استخدام کابران شبکه های اجتماعی برای ترویج بودجه 2018 این کشور است.

روزنامه های محلی سنگاپور گزارش دادند که دولت این کشور در حال استخدام کابران شبکه های اجتماعی برای ترویج بودجه 2018 این کشور است.

 به نقل از سی ان بی سی،وزارت اقتصاد این کشور امیدوار است که ایجاد علاقه در جوانان اقتصاد این کشور تقویت خواهد شد.آنها به بیش از 50 کاربر اینستاگرام که اکثریت آنها بیش از هزار فالور دارند و پست هایی درباره بودجه سالانه بنویسند،پول پرداخت خواهند کرد.

این وزارتخانه مشخ نکردن است که چطور می خواهد به این کمپین کمک کند،اما تاکید کرده که براساس نرخ های بازار عمل خواهد کرد.

کارشناسان می گویند،این بودجه ماه آینده پرداخت می شود و ممکن است که میزان مالیات بر خدمات و کالاها و هزینه های تجارت را در این شهر الکترونیکی افزایش دهد.

منبع:خبرانلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پراخت حقوق به کاربران اینستاگرام در ازای تبلیغ بودجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..