تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه گونه های ربات در ژاپن

ساعت24- جمعیت ژاپن با فرهنگ خاسی که دارند و مردمان سخت گوش در حال کاهش است و پیری و رشد شگفت انگیز تولید ربات در انواع شکل ها و با کار کرد های گوناگون این تصور را ایجاد می کند که مردمان این کشور قصد دارند ربات ها را جایگزین انسان ها کنند.

به گزارش ساعت 24 در نمایشگاه رباتیک ژاپن بیش از دوست شرکت حاضرند و همه نوع ربات برای کار های مختلف از بسته بندی و کشاورزی تا خدمات هتل و همراهی افراد سالمند و کودکان عرضه شده است.تولید ماشین های هوشمند و حتی شبیه انسان جشم انداز آینده صنعت جهان است و به نظر می رسد که تصور زندگی آینده انسان ها بدون همراهان هوشمند و قوی تر قابل تصور نیست. البته برخی نظریه پردازان مانند برخی فیلم های هالیوودی از خطر حامیت ربات ها بر اسنان سخن می گویند و خواهان تدوین قانون و کنترل ساخت این ماشین ها با استفاده از هوش مصنوعی شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه گونه های ربات در ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..