تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابش: کرانچار به صورت توافقی از سپاهان جدا شد

مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت کرانچار اظهار کرد: این مربی در جلسه ای با اعضای هیئت مدیره به توافق رسید که از تیم سپاهان جدا شود. براین اساس در جلسه بعد از ظهر هیئت مدیره درباره سرمربی جدید تیم تصمیم گیری می شود.

دستیاران کرانچار تیم را هدایت می کنند 

او ادامه داد:مربیان تیم از جمله قنبری، کریمی و لسان فولادی تیم را هدایت می کنند تا سرمربی جدید انتخاب شود.در حال حاضر با گزینه سرمربیگری مذاکره ای انجام نشده است.

تابش درباره انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان گفت: اعضای هیئت مدیره با استعفای طاهری موافقت کردند و آنها با توجه به اینکه سابقه 50 ساله در تیم سپاهان دارم د، تصمیم گرفتند که مرا به عنوان سرپرست موقت انتخاب کنند.

اصرار کردم که مدیریتم در سپاهان موقت باشد 

او ادامه داد: من اصرار کردم که مدیریتم در سپاهان موقت باشد و در این مدت بتوانم مشکلات تیم را کاهش بدهم.

با هیچ گزینه مدیرعاملی صحبت نشده است 

سرپرست موقت سپاهان درباره گزینه های مطرح شده برای مدیرعاملی این تیم گفت: با هیچ گزینه ای مذاکره نشده است و تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید در خدمت باشگاه هستم.

تابش درباره اینکه استاندار اصفهان خواستار برکناری طاهری شده است، بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و طاهری باید درباره این موضوع صحبت کند.

سرپرست موقت سپاهان درباره اینکه ثبات مدیریت در این تیم مشاهده نمی شود، خاطر نشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر تغییر و تحولات زیادی در مدیریت داشتیم و همین موضوع در نتیجه نگرفتن تیم تاثیر گذار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابش: کرانچار به صورت توافقی از سپاهان جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..