تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور عنایتی در باشگاه استقلال

حضور عنایتی در باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا عنایتی مهاجم اسبق آبی پوشان پایتخت برای پیگیری مسدود شدن حساب بانکی اش امروز «شنبه»در باشگاه استقلال حضور یافت.

رضا عنایتی که حساب‌های بانکی اش به دلیل بدهی  مسدود شده بود، صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و نشستی را با مدیران این باشگاه برگزار کرد.

در این جلسه که میان عنایتی و مدیران استقلال برگزار شده مسئولان باشگاه از مهاجم اسبق خود خواسته اند تا چند روز به آن‌ها مهلت بدهد تا این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/

جلسه مهاجم سابق و مدیران استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور عنایتی در باشگاه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..