تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 نامزد مطرح برای هدایت کانگوروها در جام جهانی

۶۶۴۶۷۱

۲۵۴  بازدید

پنج مربی سرشناس نامزد هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.

خبرگزاری تسنیم: گازتای روسیه از روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی باشگاه زنیت سن پترزبورگ که در لیگ برتر این کشور حضور دارد به‌عنوان نامزد اصلی هدایت تیم ملی استرالیا در جام جهانی 2018 یاد کرد.

در ادامه خبر روزنامه روسی آمده است: نامزدهای اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال استرالیا شامل لوئیس فان خال، فیلیپه اسکولاری، مارسلو بیلسا، اسون گوران اریکسون و روبرتو مانچینی هستند.

تیم ملی فوتبال استرالیا در گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از قاره آسیا پس از ژاپن و عربستان در جایگاه سوم قرار گرفت و راهی مرحله پلی‌آف شد. استرالیایی‌ها در این مرحله با شکست دادن سوریه و هندوراس بلیت حضور در روسیه را کسب کردند.

روبرتو مانچینی که سال گذشته میلادی قرارداد سه ساله‌ای با باشگاه زنیت سن پترزبورگ منعقد کرده بود برای رفتن به استرالیا باید رضایت روس‌ها را جلب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 نامزد مطرح برای هدایت کانگوروها در جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..