تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ایران برای تبادل اطلاعات در حوزه سلامت با مجارستان

آمادگی ایران برای تبادل اطلاعات در حوزه سلامت با مجارستانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باقر لاریجانی  معاون آموزشی وزارت بهداشت در سفر خود به مجارستان با اونودى-سوچ وزير بهداشت دولت مجارستان دیدار کرد، این دیدار با حضور سفير جمهوری اسلامی ايران در بوداپست صورت گرفت که 2 طرف آمادگى كامل خود را براى گسترش روابط اعلام كردند و طرف مجارى بر اهميت ديدار آتى وزير بهداشت كشورمان از مجارستان تاكيد كرد.

در اين ديدار در زمينه اسناد همكارى نظام سلامت 2 كشور بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا از طريق سفراى 2 كشور در كوتاه ترين زمان اسناد نهايى شود.

براساس این گزارش، لاریجانی در نشست با مقام های مجارستانی گفت: حوزه سلامت و بهداشت ایران آماده تبادل علمی و دانشگاهی با این کشور است.

 لاریجانی و اونودی سوچ معاون وزیر بهداشت دولت مجارستان ضمن تاکید بر توسعه همکارهای 2 جانبه، دیدار آتی وزیر بهداشت ایران از مجارستان را با اهمیت توصیف کردند.

گفتنی است، معاون آموزشی وزارت بهداشت در سفر به مجارستان، ضمن بازديد از دانشگاه سملوايز و ديدار و گفت و گو با رئيس دانشگاه از مركز ملى سرطان و محل پارلمان مجارستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

توسعه همکاری های ایران و مجارستان در حوزه سلامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ایران برای تبادل اطلاعات در حوزه سلامت با مجارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..