تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خودسر» در روزهای پایانی فیلمبرداری/ مراحل پایانی فنی «سراسر شب» پیش می‌رود

«خودسر» در روزهای پایانی فیلمبرداری/ مراحل پایانی فنی «سراسر شب» پیش می‌رودجواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «خودسر» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری این فیلم در تهران پیش می‌رود و در روزهای پایانی قرار دارد. تدوین آن هم به صورت همزمان انجام می‌شود.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت ساخت «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن بیان کرد: این فیلم در مراحل پایانی فنی و آماده‌سازی نهایی قرار دارد و خوشبختانه کارها بدون عجله پیش می‌رود.

گفتنی است؛ «خودسر» را کمال تبریزی کارگردانی می‌کند و جواد نوروزبیگی تهیه کننده آن است.

حامد بهداد، آزاده صمدی، ویشکا آسایش، رضا ناجی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی‌پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و فرهان معین زاده بازیگران این اثر هستند.

«خودسر» داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

«سراسر شب» هم به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر اجتماعی است و تهیه کنندگی آن را جواد نوروز بیگی بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

مهتا برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم پیش از خواب طولانی مدتش بوده، به محل زندگی داوود می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خودسر» در روزهای پایانی فیلمبرداری/ مراحل پایانی فنی «سراسر شب» پیش می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..