تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌ی پیام‌رسان لاین برای ایجاد ارز رمزپایه اختصاصی

سازندگان و گردانندگان پیام‌رسان لاین قصد دارند بلاک چین و ارز رمزپایه‌ی اختصاصی خودشان را در قالب این پیام‌رسان نسبتا محبوب توسعه دهند.

ارز رمزپایه و زنجیره‌‌ی بلوکی بعدی در راه است. برطبق گزارشات بلومبرگ، برنامه‌ی پیام‌رسان ژاپنی لاین، جدیدترین کمپانی عمومی است که قصد دارد به بلاک چین و ارزهای رمزپایه بپیوندد.

برخلاف حرکات مبهم برخی از شرکت‌ها، شامل رسانه اجتماعی فراموش‌شده چین و کمپانی آیسد تی، لاین شایستگی داشتن توکن را دارد. این کمپانی درحال‌حاضر هم یک سرویس پرداخت موبایل به نام لاین‌ پی (Line Pay) ارائه می‌دهد و یکی از ویژگی‌های اصلی آن ارز مجازی‌ است که در بازی‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز مجازی همچنین برای خرید محتویات پلتفرم لاین شامل طیف وسیعی از استیکر‌ها (برای مکالمات) استفاده می‌شود.

مجموعه مقالات بیت‌کوین

طبق گزارشات بلومبرگ، لاین درحال گفتگو با تعدادی از شرکای بالقوه شامل آپ‌بیت (تبادل بیت‌کوین) بر سر ارتباطات ممکن برای لاین‌ پی و سایر محصولات است. طبق این گزارشات، هدف لاین از این بحث‌ها استفاده بیشتر کاربران از محصولاتش است.

لاین به درخواست برای نظر دادن درباره‌ی این موضوع پاسخی نداده است. عدم تعامل قطعا مسئله‌ای است که لاین از زمان عمومی‌ شدن خود از طریق فهرست‌بندی دوگانه‌ی ژاپن‌-آمریکا که باعث افزایش ۱.۱ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۶ شد، با آن مواجه است.

لاین

طبق ادعای لاین، کاربران ماهانه آن در ماه جولای سال ۲۰۱۶ (دقیقا قبل از فهرست‌بندی) به ۲۱۸ میلیون نفر رسیدند؛ اما این تعداد در اکتبر سال ۲۰۱۷ به ۲۰۳ میلیون کاربر تنزل پیدا کرد. کمپانی لاین همچنین برای اولین بار کاربران خودش را در بازارهای اصلی خود یعنی ژاپن، تایلند، تایوان و اندونزی از دست داد. دوسوم کاربران لاین از این کشورها بودند و از دست دادن آن‌ها مشکل بزرگی است.

قیمت سهام لاین به‌تازگی در ژاپن تغییری ۱۰ درصدی به خود دید؛ اما باید دید آیا سرانجام از زنجیره‌ی بلوکی استفاده خواهد کرد؟ و اگر جواب مثبت باشد، باید ببینیم این کار را به چه شکلی انجام می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

مثال‌های دیگری هم از این نوع وجود دارند؛ کین یک پیام‌رسان کانادایی است که ادعا می‌کند کاربران ماهانه آن ۱۵ میلیون نفر هستند و سپتامبر گذشته پیشنهاد اولیه‌ی ارز‌ ‌‌آن، ۱۰۰ میلیون دلار و با هدف توسعه‌ی اکوسیستمی بود که به کاربران، سازندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان، بر اساس میزان جلب‌ توجه، جوایزی اختصاص می‌دهد. در کنار این‌ها، تلگرام که به‌عنوان یک پلتفرم کلیدی در صنعت رمزنگاری ظهور کرده است، قصد دارد پیشنهاد اولیه‌ای ارائه دهد که طبق یافته‌های تک‌کرانچ می‌تواند از یک میلیارد دلار عبور کند.

لاین لزوما نباید ارز اولیه‌ای پیشنهاد کند (قوانین هنوز برای نهادهای عمومی کمی مبهم هستند)، اما می‌تواند از توکن یا زنجیره‌‌ی بلوکی برای جایزه دادن به کاربران برای استفاده از پیام‌رسانش استفاده کند و ازطریق لاین‌پی یا بازی‌هایش پرداخت‌هایش را انجام دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌ی پیام‌رسان لاین برای ایجاد ارز رمزپایه اختصاصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..