تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی لپ تاپ Gram را وارد بازار ایران کرد

شرکت ال‌جی سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی دنیا، یعنی LG Gram را در ایران عرضه کرد. 

ال‌جی نسخه‌ی ۱۵.۶ اینچی لپ‌تاپ Gram‌ را به بازار ایران عرضه کرد. این لپ‌تاپ به‌صورت انحصاری توسط مادیران به فروش خواهد رسید. ال‌جی در طراحی این محصول به مسئله کاهش وزن و قابلیت حمل و نقل دستگاه اهمیت خاصی داده و موفق شده است وزن لپ‌تاپ را به زیر یک کیلوگرم برساند. علاوه بر وزن کم، این لپ‌تاپ به یکی از بادوام‌ترین باتری‌ها با آخرین تکنولوژی روز تجهیز شده است و می‌توان با یک بار شارژ کردن آن، ۱۵ ساعت از این لپ‌تاپ استفاده کرد. در کنار این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی‌، ال‌جی دو مدل ۱۳ و ۱۴ اینچی از همین سری را نیز روانه بازار کرده است تا نیاز کاربران را کاملا پوشش دهد. این دو مدل نیز بسیار قدرتمند هستند و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند.

با اینکه وزن لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی Gram ال‌جی بسیار کم است، بدنه منیزیمی آن با استفاده از تکنولوژی مواد نانو کربن، تجربه کیفیت بالایی در اختیارتان قرار می‌دهد و البته در دست گرفتن محصولی با ظرافت و زیبایی Gram‌، صرف نظر از برجستگی‌های فنی آن به خودی خود لذت‌بخش است.

لپ تاپ ال جی Gram

ال‌جی از نظر سخت‌افزاری نیز لپ‌تاپ Gram را دقیق طراحی کرده و وضوح تصویر نمایشگر IPS این محصول را FULL HD در نظر گرفته است. بدین ترتیب تعادل بین قطعات سخت‌افزاری دستگاه و قابلیت شارژدهی باتری آن به بهترین نحو برقرار شده است. لپ‌تاپ Gram 15  ال‌جی به یک پورت اتصال HDMI، دو پورت اتصال USB 3.0، یک پورت اتصال USB 2.0، یک پورت اتصال USB-C و شیار کارت‌خوان Micro SD مجهز است.

لپ تاپ ال جی Gram

حاشیه‌های صفحه‌نمایش LG gram بسیار باریک طراحی شده‌اند تا تجربه تصویری بدون مرز برای شما خلق کنند. صفحه کلید باکیفیت به کار گرفته‌شده در این لپ‌تاپ دارای کلیدهای بزرگی است که تجربه کاربری استثنایی برایتان خلق می‌کند و در حین تایپ کردن با آن هرگز احساس خستگی نخواهید کرد. صفحه کلید مدل ۱۵.۶ اینچی از بخش اختصاصی مربوط به کلید‌های عددی (Num Pad) بهره‌مند است که آن را برای فعالیت‌های مالی و تجاری ایده‌آل می‌کند. همچنین نور پس‌زمینه دومرحله‌ای (Back-light)  آن به شما امکان می‌دهد بدون مشکل در محیط‌های تاریک به کارتان ادامه دهید.

پردازنده استفاده‌شده در خانواده لپ‌تاپ‌های زیبا و جذاب Gram ال‌جی، نسل هفتم از سری Core پردازنده‌‌های شرکت اینتل با نام کبی‌ لیک است که در دو مدل Core i5 و Core i7 موجود خواهد بود. حافظه‌ی رم در نظر گرفته‌شده ظرفیتی ۸ گیگابایتی دارد و حافظه SSD آن‌ها با ظرفیت‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

لپ تاپ ال جی Gram

ال‌جی دو لپ‌تاپ گرم ۱۳ و ۱۴ اینچی را نیز توسعه داده و به بازار عرضه کرده است که وزنشان به کمتر از یک کیلوگرم می‌رسد. صفحه ‌نمایش این دو مدل کوچک‌تر از برادر بزرگترشان است؛ ولی کیفیتی مشابه مدل ۱۵.۶ اینچی دارد. همچنین باتری این دو لپ‌تاپ کاملا مشابه مدل ذکرشده است و به همین خاطر می‌تواند ساعات بیشتری لپ‌تاپ شما را روشن نگه دارد. این میزان برای مدل ۱۳ اینچی به ۱۷.۵ ساعت و برای مدل ۱۴ اینچی به ۱۶.۹ ساعت می‌رسد. از لحاظ مشخصات فنی ال‌جی توانسته است تمام ویژگی‌های مدل ۱۵ اینچی را روی این دو مدل نیز عرضه کند؛ ویژگی‌هایی از جمله پردازنده نسل هفتم اینتل، دارا بودن تمام درگاه‌های مورد نیاز و البته حافظه رم ۸ گیگابایتی که تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقاء خواهد بود‌.

لپ تاپ ال جی Gram

لپ‌تاپ Gram ال‌جی چه از نظر طراحی و چه از نظر سخت‌افزاری محصولی فوق‌العاده و کم‌نظیر است و قابلیت‌های کاربردی آن مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته‌ است. ال‌جی انتظار دارد عرضه این محصولات با گارانتی معتبر مادیران بتواند استقبال گسترده‌ای از جانب ایرانیان علاقه‌مند به آخرین فناوری‌های روز دنیا به همراه داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی لپ تاپ Gram را وارد بازار ایران کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..