تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای صالحی امیری پذیرفته شد

محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه جلسه اتاق اصناف در جمع خبرنگاران درباره وضعیت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:‌آقای صالحی امیری استعفا داده و این استعفا مورد پذیرش قرار گرفته است.

به گزارش شمانیوز: محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه جلسه اتاق اصناف در جمع خبرنگاران درباره وضعیت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:‌آقای صالحی امیری استعفا داده و این استعفا مورد پذیرش قرار گرفته است.
نجفی گفت: وی در حال حاضر به عنوان مشاور شهردار در امور اجتماعی و فرهنگی به صورت پاره‌وقت مشغول فعالیت است.شهردار تهران بیان کرد: در حال حاضر چند گزینه برای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مطرح شده و ما در حال بررسی شرایط هستیم.  سیدرضا صالحی امیری هفته گذشته به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد و در پی این انتخاب اعضای شورای شهر تهران به حضور همزمان وی در این کمیته و معاونت فرنگی و اجتماعی شهرداری تهران انتقاد کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای صالحی امیری پذیرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..