تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع سود به سرمایه گذاران

معاونت عملیات شرکت سپرده گذاري مرکزي درهفته گذشته بیش از یک هزار و628 میلیارد ریال انواع سود به 1506 سرمایه گذار پرداخت کرد.

به گزارش شمانیوز، در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران بیش از 5 هزار و 529 نفر با استفاده از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.

حجم معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن در هفته منتهی به 29 دی ماه بیش از 318 هزار برگه اوراق بود.

معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن از سال 89 در شرکت فرابورس ایران آغاز شده است که هم اکنون بیش از 20 نماد حق تقدم تسهیلات مسکن در این شرکت معامله می شود.

براساس بخشنامه بانك مسكن، نرخ سود تسهيلات خريد خانه، فروش اقساطي و جعاله تعمير مسكن از 18.5 به 17.5 درصد كاهش يافته و مدت زمان باز پرداخت آن 12 سال تعيين شده است.

سقف فردي تسهيلات خريد از محل گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسكن در تهران ۶۰۰ میلیون ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر500 میلیون ریال و سایر مناطق شهری ۴۰۰ میلیون ریال است.

منبع:روابط عمومی سمات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع سود به سرمایه گذاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..