تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش تریاک در هیچ داروخانه ای انجام نمی شود

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: سالانه حدود ۱۱۰ هزار نفر در کشور به انواع سرطان مبتلا می شوند.

گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر رضا ملک زاده در همایش تاثیر مصرف تریاک در ابتلا به سرطان اظهار داشت: در بررسی های انجام شده سالانه حدود ۱۱۰ هزار نفر در کشور به سرطان های مختلف مبتلا می شوند که بخشی از آنها به دلیل مصرف تریاک است.
وی افزود: در سطح کشور حدود ۱۰ درصد از مردم در سنین بالای ۴۰ سال تریاک مصرف می کنند که البته به عنوان اعتیاد نیست بلکه برای تفریح مصرف می کنند.
او بیان کرد: متاسفانه از گذشته یک فرهنگ اشتباه در کشور ایجاد شده که تریاک جنبه درمانی دارد در حالیکه چنین نیست.
وی تصریح کرد: تاثیر مصرف تریاک در ابتلا به سرطان ریه ۳ برابر، سرطان مری ۲.۵ برابر، سرطان مستانه ۴ برابر است که باید مراقب این موارد باشیم.
وی گفت: مصرف تریاک برای هیچ دردی خوب نیست و باید این مهم را در کشور فرهنگ‌سازی کنیم.
این مقام مسئول در خصوص فروش مواد مخدر در داروخانه ها اظهار داشت:  فروش مواد مخدر و تریاک در هیچ داروخانه ای صحت ندارد حتی مواد حاصل از تریاک نیز با دستور پزشک و در مراکز مخصوص ارائه می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش تریاک در هیچ داروخانه ای انجام نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..