تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت مهان مد میمه کیش

رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيات همراه از شركت مهان مد ميمه كيش بازديد كرد.

به گزارش شمانیوز؛ علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيات همراه از شركت مهان مد ميمه كيش بازديد كرد.

اين شركت كه در تيرماه امسال طي مراسمي با حضور جهانگيري معاون اول رئيس جمهور افتتاح شده است با تسهيلات 21 ميليون يورو سرمايه ثابت و 4 ميليارد تومان سرمايه درگردش بانك ياد شده در زميني به مساحت 32 هزار متر مربع احداث شده و براي 219 نفر اشتغال مستقيم و 500 نفر اشتغال غير مستقيم ايجاد كرده است .

شركت مهان مد ميمه كيش با توليد سالانه حدود 6 میلیون عدد انواع محصولات مربوط به انجام عمل صافی دیالیز (فیبر مجوف-صافی دیالیز-ست دیالیز-سوزن فیستولا) ، مبلغ 60 ميليون دلار از واردات اين كالا جلوگيري كرده و محصولاتش حدود 30 درصد از مشابه اروپايي ارزانتر است.

منبع: روابط عمومی بانک صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت مهان مد میمه کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..