تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشکل کندی آیفون‌های قدیمی در بروزرسانی جدید آی‌اواس

رفع مشکل کندی آیفون‌های قدیمی در بروزرسانی جدید آی‌اواسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید اپل به کند شدن آیفون های قدیمی در آی او اس 11 اعتراف کرد و دلیل آن را فعال بودن ویژگی مدیریت انرژی خواند. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام انجام وظایف سنگین، کمبود انرژی و بروز مشکل باتری از کرش شدن گوشی جلوگیری کند.

پس از تایید کند شدن گوشی ها، بسیاری از کاربران نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و پنهان کردن این موضوع را نادرست دانستند. اپل ابتدا برای جبران قیمت تعویض باتری گوشی های قدیمی آیفون را به طور چشمگیری کاهش داد و به نظر می رسد تا این شرکت قصد دارد در بروز رسانی بعدی خود امکان غیرفعال کردن این ویژگی را قرار دهد.

تیم کوک مدیرعامل اپل در مصاحبه ای که با ABC News انجام داده اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا کاربر را از وضعیت باتری سلامت باتری آگاه و قابلیتی به نسخه جدید آی او اس اضافه کند که این امکان را به کاربران بدهد تا بتواند ویژگی مدیریت باتری را غیرفعال کند. تیم کوک می گوید با غیرفعال کردن این ویژگی ممکن است کاربران با اخطاری مبنی بر امکان خاموش شدن غیرمنتظره‌ی گوشی روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشکل کندی آیفون‌های قدیمی در بروزرسانی جدید آی‌اواس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..