تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب یک کودک حین آتش سوزی آپارتمان + فیلم

اقدام عجیب یک کودک حین آتش سوزی خانه، سوژه رسانه ها شد + فیلم//////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز جمعه یک خانه در شهر "میانیانگ" در استان سی چوان چین دچار آتش سوزی شد. اما آنچه بیش از این حادثه، سوژه رسانه ها شد اقدام جالب پسر خردسال مالک این خانه حین آتش سوزی بود. در ویدئویی که منتشر شده است صدای این پسر شنیده می شود که می گوید: " خانه ما در حال سوختن است. عالیه. من کیف مدرسه ام را داخل آتش انداختم."

 ظاهرا این پسر خردسال که برای فرار از انجام تکالیف مدرسه اقدام به این عمل کرده بود بسیار خوشحال و هیجان زده بنظر می رسید.

 انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در چین نگرانی بسیاری از کاربران درباره آینده چین  را به همراه داشت. برخی از کاربران نیز از تنبیهی که احتمالا پدر این کودک با دیدن این ویدئو برایش در نظر می گیرد ابراز نگرانی کردند.

 انتهای پیام/

 عکس العمل جالب کودک با دیدن آتش سوزی خانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب یک کودک حین آتش سوزی آپارتمان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..