تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 4.2.5 Apk Extractor؛ استخراج فایل Apk از نرم افزار

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد نرم افزار نصب شده در گوشی خود را بخواهید برای دیگران ارسال کنید. اگر فایل نصبی آن را در گوشی خود نداشته باشید (با فرمت APK) هیچگاه نمی توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از نرم افزار Apk Extractor فایل خام(APK) نرم افزار خود را از برنامه نصب شده استخراج و برای دیگران ارسال کنید.

Apk Extractor


ویژگی های نرم افزار Apk Extractor Premium :

 سریع و آسان برای استفاده  استخراج همه برنامه ها، از جمله برنامه های سیستم  بدون نیاز به دسترسی روت  دارای گزینه جستجو برای جستجوی برنامه ها  سازگار با آخرین نسخه از آندروید 6.0  امکان استخراج چندین/تمام APKها با کلیک طولانی روی هر آیتم

 

تصاویری از  محیط برنامه

 
Apk ExtractorApk ExtractorApk Extractor

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود 4.2.5 Apk Extractor؛ استخراج فایل Apk از نرم افزار
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 2 مگابايت

نسخه: 4.2.5

نوع فایل: apk برای آندروید


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 4.2.5 Apk Extractor؛ استخراج فایل Apk از نرم افزار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..