تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین سلفی نوجوان کانادایی لحظاتی پیش از مرگ + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که " بریتنی گارگل" دختر 18 ساله کانادایی با بهترین دوستش " رز آنتونی" مشغول گرفتن سلفی بود نمی دانست این آخرین سلفی زندگی اش خواهد بود. جسد بریتنی چند ساعت بعد در حالی که آثار جراحت شدید در بدنش مشهود بود در کنار جاده پیدا شد. این در حالی بود که کمربند مشکی که رز به کمر خود بسته بود و در سلفی آنها کاملا مشخص بود نیز در کنار جسد وی پیدا شد. ظاهرا  آنتونی از  کمربند خود  به عنوان سلاح استفاده کرده بود و  بهترین دوستش را به قتل رسانده بود.

آخرین سلفی نوجوان کانادایی لحظاتی پیش از مرگ + تصاویر

 بنا به گفته پلیس، عکس سلفی این دو تنها 6 ساعت پیش از مرگ بریتنی در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده بود. شباهت کمربندی که آنتونی در عکس به کمر خود بسته بود با کمربندی که در کنار جسد مقتول پیدا شده بود موجب ظن پلیس  شد و سرانجام آنتونی لب به اعتراف گشود. گزارش کالبد شکافی نیز تایید کرد که بریتنی در اثر خفگی جانش را از دست داده است.

بنا به گزارش رسانه های کانادا، رز آنتونی 21 ساله به جرم قتل دوستش بریتنی  این هفته  به 7 سال زندان محکوم شد.

آخرین سلفی نوجوان کانادایی لحظاتی پیش از مرگ + تصاویر

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین سلفی نوجوان کانادایی لحظاتی پیش از مرگ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..