تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ فولکس واگن به ادعای هیوندای

هفته‌ی گذشته و پس از رونمایی  ولوستر جدید، مدیران هیوندای ادعا کردند، محصولاتی بهتر از فولکس واگن ساخته‌اند و حتی استقامت گلف GTI را، زیر سوال بردند. امروز، پاسخ فولکس به این ادعاها منتشر شد.

چند ماه پیش، با معرفی نسخه‌ی جدید هیوندای i30N، توانایی‌های خودروسازی کره به مرحله‌ی جدیدی رسید. کلاس هاچبک‌های اسپرت، معمولا در اختیار برندهای آلمانی بوده و حتی غول‌های ژاپنی هم، فعالیت گسترده‌ای در آن ندارند، اما هیوندای تصمیم گرفته است تا در این بخش هم، عرض اندام کند. هفته‌ی گذشته و در جریان نمایشگاه خودروی دیترویت نیز، هیوندای توانست با معرفی نسل جدید ولوستر، خبرساز شود و تحسین کارشناسان را به دنبال داشته باشد. جاه‌طلبی‌های هیوندای، تا به آنجا پیش‌رفت که ادعا کنند، محصولاتی بهتر از پرفروش‌ترین هاچبک دنیا ساخته‌اند.

هیوندای i30N

دپارتمان N برای هیوندای، چیزی شبیه به M برای بی‌ام‌و یا AMG برای مرسدس بنز است. هرچند که قابلیت‌های برندهای لوکس آلمانی با کره‌ای، قابل قیاس نیست، اما هیوندای با خودروهای گروه N، در تلاش است تا محصولاتی اسپرت و جوان‌پسند، با تاکید بر بدنه‌ی هاچبک داشته باشد. مدیر فعلی این بخش از هیوندای، آلبرت بیرمن است. مردی که سال‌ها در سمت مدیر ارشد دپارتمان M بی‌ام‌و فعالیت می‌کرد، به تازگی ادعا کرده است که جدیدترین مدل فولکس واگن گلف GTI، استقامت لازم برای حضور در پیست و دورهای سنگین را ندارد:

ممکن است نسخه‌های خاصی از گلف GTI، مناسب رانندگی در پیست باشند اما اگر نمونه‌ی استاندارد را انتخاب کنید، چنین شرایطی ندارد. گلف GTI، خودروی بسیار خوبی است، اما پس از ۲ دور، لذت رانندگی از هر جهت؛ تمام می‌شود.

گلف GTI

درحالیکه مدل‌های مختلف فولکس واگن گلف، با تولید میلیون‌ها دستگاه ضمن ۴۴ سال گذشته، محبوب و پرتقاضا هستند، امروزه با نسخه‌های مختلف در بازار جهانی حضور دارند. قدرتمندترین مدل جاده‌ای فولکس واگن با قیمت زیر ۳۰ هزار دلار، گلف GTI نام دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای عاشقان هاچبک‌های اسپرت محسوب می‌شود. این محصول با پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۲۰ اسب بخار، در کمتر از ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با آستانه‌ی قیمت ۲۶ هزار دلار، قابل خرید است.

مایکل بارش، از مدیران ارشد فولکس واگن، در پاسخ به صحبت‌های بیرمن؛ امروز اعلام کرده است:

ادعاهای غیر عادی برای توصیف رقبای گلف GTI مطرح شده‌اند، درحالیکه هیچ‌کدام از آنها، هنوز به فروش نهایی نرسیده‌اند. هر لحظه ممکن است که یک شرکت، اقدام به تولید تک نمونه‌ی مخصوص رانندگی در پیست با قابلیت‌های استثنائی کند، اما تجربه و مهندسی بسیار بالایی لازم است تا خودرویی نظیر گلف GTI یا گلف R تولید شود. مدل‌های گلف، در دنیایی واقعی صاحب جایگاه هستند و به راحتی مغلوب نمی‌شوند.

Hyundai N engine

با شروع جنگ رسانه‌ای میان هیوندای و فولکس واگن، رسانه‌های تخصصی دنیا در انتظار تولید نهایی هاچبک‌های اسپرت هیوندای هستند.  قرار است مدل‌های جدید ولوستر و i30N با پیشرانه‌ی مشترک عرضه شوند که ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۷۵ اسب بخار، همراه گشتاور ۳۵۲ نیوتن‌متر است. چنین ارقامی، حتی گلف R به عنوان قدرتمندترین هاچبک فولکس واگن با قدرت ۲۴۰ اسب بخار را به مبارزه می‌طلبد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ فولکس واگن به ادعای هیوندای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..